keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

Ruusupavut

Meillä ei kukkia näkyvissä vielä. Varret yrittävät ylhäältäpäin heittäytyä naapurivarren naruun ja kiivetä myös alhaalta päin toisten naruihin. Aika härskiä!

1 kommentti: