sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

Ruusupapujen jatko-osa

Hienot, hillityt värit teidän ruusupavuissa. Lienee kuitenkin ihan lajike-kohtaista vaihtelua, leveyspiirillä ei liene merkitystä?

Tässä on ensimmäinen pidemmälle päässyt palko. Olemme olleet poissa juuri kuumimpina päivinä, joten papu ehti vähän kuivahtaa, luultavasti kuitenkin virkistyy.

lauantai 13. heinäkuuta 2013

Pihan perältä

Meillä on hempeämmän väriset kuin teillä!
Mites se pölytyksen avustus menikään, Ilari? Missä vaiheessa ja mitä suditaan minne..? Tarviiko herneille tehdä sitä?


Herneet voivat paljon paremmin kuin viime vuonna, silloin en jaksanut väsätä tukia niille.

keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

Ruusupavut

Meillä ei kukkia näkyvissä vielä. Varret yrittävät ylhäältäpäin heittäytyä naapurivarren naruun ja kiivetä myös alhaalta päin toisten naruihin. Aika härskiä!