sunnuntai 28. heinäkuuta 2013

Ruusupapujen jatko-osa

Hienot, hillityt värit teidän ruusupavuissa. Lienee kuitenkin ihan lajike-kohtaista vaihtelua, leveyspiirillä ei liene merkitystä?

Tässä on ensimmäinen pidemmälle päässyt palko. Olemme olleet poissa juuri kuumimpina päivinä, joten papu ehti vähän kuivahtaa, luultavasti kuitenkin virkistyy.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti