Hienot, hillityt värit teidän ruusupavuissa. Lienee kuitenkin ihan lajike-kohtaista vaihtelua, leveyspiirillä ei liene merkitystä?
Tässä on ensimmäinen pidemmälle päässyt palko. Olemme olleet poissa juuri kuumimpina päivinä, joten papu ehti vähän kuivahtaa, luultavasti kuitenkin virkistyy.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti