Meillä on hempeämmän väriset kuin teillä!
Mites se pölytyksen avustus menikään, Ilari? Missä vaiheessa ja mitä suditaan minne..? Tarviiko herneille tehdä sitä?
Herneet voivat paljon paremmin kuin viime vuonna, silloin en jaksanut väsätä tukia niille.


En tiedä tuosta ruusupavun parituksesta, se on tainnut itse yleensä hoitaa homman kotiin. Paprikoiden kanssa olen ollut sen verran huolellisempi että niitä olen pimpannut vanupuikolla.
VastaaPoistaToki sanottakoon, että ehkä noin 1/3 kukista on meillä tuottanut jonkun palon, eli paritusta saattaisi olla syytä kokeilla täälläkin.
VastaaPoista