keskiviikko 1. tammikuuta 2014

Seija-myrskyn viemää..

Tässä saattoikin olla jo puhetta siitä, että ensi vuoden tomatit kasvaa ehkä jossain toisessa kasvihuoneessa kun tämänvuotiset. Kaisan tarjoituksena oli seurata lumimäärän kasvua valokuvitse, mutta operaatio epäonnistui kahdella tapaa: ensin lumi suli ja lopunviimeksi kuvista tulikin todisteita vakuutusyhtiölle. Tässä kollaasi:

Viimeisessä kuvassa puuttuu jotain, nimittäin etuseinä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti