Tässä saattoikin olla jo puhetta siitä, että ensi vuoden tomatit kasvaa ehkä jossain toisessa kasvihuoneessa kun tämänvuotiset. Kaisan tarjoituksena oli seurata lumimäärän kasvua valokuvitse, mutta operaatio epäonnistui kahdella tapaa: ensin lumi suli ja lopunviimeksi kuvista tulikin todisteita vakuutusyhtiölle. Tässä kollaasi:
Viimeisessä kuvassa puuttuu jotain, nimittäin etuseinä.

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti