Puutarha-osasto
keskiviikko 26. kesäkuuta 2013
Ruusupavut
Viimein ne ovat alkaneet kurkottaa ylöspäin, hyvältä vaikuttaa!
..Jos selviävät näistä käsittelyistä.
1 kommentti:
Ilari
28. kesäkuuta 2013 klo 12.05
Heh, Ilmarilla oikeat puutarhuri-kamppeet päällä.
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Heh, Ilmarilla oikeat puutarhuri-kamppeet päällä.
VastaaPoista